Jump to content

sollux 24 ac


sol

Recommended Posts

Har gått til innkjøp av en Sollux 24 ac. Har noen erfaringer med denne?

Hei, og velkommen til baatplassen!  :seeya:

 

Har du sjekket det som står i erfaringsdatabasen da? Det ligger en 3-4 Sollux 24 AC der. Velg "Erfaringsdatabase" i menyen på toppen av denne siden, deretter velger du fabrikat "Sollux".

Link to post
Share on other sites

Hei!

Gratulerer med en kjempebåt!

Har selv en Solux 24. Dog uten akterkabin, men det er jo samme båten. En kjempebåt som eg har blitt veldig glad i! Har omtrent ingenting å kritiserer den på.

 

Kjenner den rimlig godt da eg har bygget den opp igjen fra tomt skrog. Dersom det er noko du lurer på er det bare å spørre.

 

Hvordan er din båt?

Er den i god stand? Har du tenkt på noen vinterjobber? Har du bra motor?

Bilder?

Link to post
Share on other sites

Velkommen til baatplassen og gratulere med en fin båt...

Du har fått deg en bra båt (uten at jeg vet noe om tilstanden på nyervervelsen din) Tror en skal lete lenge etter en større båt på 24 fot. En bred og stødig båt som går fint i vannet. Gode fartsegenskaper på skroget gjør at den også tåler forholdsvis stor motor.

Var selv å så på en båt makan med den du kjøpte i forbindelse med et båtbytte jeg hadde i høst.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Dette er en flott båt i allfall. En nabo og kamerat av meg kjøpte en slik en i Kristiansand for noen år siden, denne hadde en 70hk sabb/mitsubishi motor i. Vi hadde en fantastisk tur fra Kristiansand og hjem til Stathelle i slutten av august. Båten gikk fint i sjøen, god fart tålte den også. Monterte en flaps på den og det passerte da 14 knop, men da var den veeeeldig ustødig. planet på kjølen og man måtte holde tunga rett i munnen da...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...