Wicma Startet 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2011 Yamaha med deksel Yamaha u/deksel Trenger noen som kan bringe meg på sporet av årsmodellen på denne motoren. Hvor er motornummeret plasert. Motoren har gjenommgått en kompresjonstest, som ikke ente helt godt. Så neste spørsmål er hvor kjøper jeg stempler og de andre delene som jeg trenger. Kjøpes de billigst i norge eller i utlandet. Takker for respons. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Vil tippe utfra logoen på dekselet at den er fra mellom 87-92 er rundt om der.. Snakker du med en yamaha forhandler så finner dere fort ut hvilke år den er fra.. Ang deler prøv http://www.eurofritid.no/?pageID=9285 god service og lave priser Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
andersb Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 serienr på motorbraketten gir deg info. Sitér dette innlegget Link to post
banjogutt Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 står en bitteliten bokstav i nedre høyre hjørne på en liten metallplate på babord side av stammen, Hvis du finner den kan jeg gi deg årsmodell. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Her finner du motornummer. Og her finner du ut av årsmodell. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Double Weber Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Kjøp deler fra usa. Under halv pris ferdig momset og fraktet. Feks fra boats.net Jeg har kjøpt mye deler derfra og er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Double Weber Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 En annen side jeg oppdaget etter å ha gjort min renovering av motoren var www.powerheadkit.com. Tror jeg ville handlet derfra hvis jeg skulle gjøre det på nytt. Der tilbyr de fullstendige sett for operasjonen. Verd å vurdere. Lykke til. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Wicma Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Takk for savar, da har vi noe å gå utifra Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 motor en din er i fra 87-89 mod. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.