HurriCane Startet 3.Juli.2011 Del på Facebook Startet 3.Juli.2011 Hei har ødelakt veiv på min mercruiser 3.7l 170hk, rådebank og masse morro:) har fått tak i delemotor men den har mest antagelig ødelakt kammaksjel. noen trix, tips hvordan lettest mulig gjøre dette? og hvordan jeg lett kan komme til kammen? tengte og ta toppen på min som er hel og sette på den på blokka på delemotoren. seter veldig pris på svar:) Sitér dette innlegget Link to post
HurriCane Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 Og hva er forskjellen mellom 170 hk og 190hk? på disse motorene Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 (redigert) Dette er 224cid motoren, og den har mange navn, 470, 485, 488, 3.7, 165, 170, 185, 190 osv. Aluminiums blokk med Ford 460 topp, forskjellen på effekten ligger kun i forgasseren, og i noen tilfeller i annen eksosmanifold. Stort sett greie motorer med en del veeeldig vanlige feil, slik som tetning og lager til kammen, statoren (hvis den ikke er bygget om til dynamo), alt annet som har med ladingen å gjøre, vannpumpen, varmeveksleren, varmgang osv. osv. Begynner å bli vanskelig å få tak i deler til disse nå, men hvis du er fornøyd med motoren, så skal det ikke være noe problem å bare sette toppen fra den ene motoren over på den andre, da "nesten alt" går om hverandre på disse motorene. Redigert 3.Juli.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HurriCane Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 tusen takk. så det vil si att hvis jeg setter en 190gasser på min 170 så får jeg mere effekt? thats it? Sitér dette innlegget Link to post
HurriCane Svart 4.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 ??:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.