waroo Startet 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2011 er det noen som kan si om det er mulig å grunne med biltema sin to -komp poly urethane båtlakk , for så å ta toppstrøket med international perfection . dette er også en to komp poly urethane lakk. vil jo spare litt utgifter om dette er mulig ? det er for ordens skyld snakk om glassfiberskrog Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Se i databladene hva som ikke er ok av stoffer på de to produktene, så ser du på innholdslisten om du finner noe som ikke går overends. Tror nok det vil gå, men du kan vell prøve på en liten bit først å se om det bli reaksjon? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Er ikke biltemalakken pen nok som topplag da? jeg lakkerte min båt kun med denne lakken, og den ble iallefall bra den Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
waroo Svart 3.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 har lakket to båter med biltema. ok den , men denne båten vil jeg spandere litt mer på. er ute etter mer glans og bedre holdbarhet. tror international perfection passer bra, har sett mye skryt her på . er ikke ekspert, så å tolke datablader blir litt for avansert .... Sitér dette innlegget Link to post
Lakk`ern Svart 4.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2011 Hei,hvorfor ikke bruke vanlig billakk?Holder som bare det.Både på glans og slitestyrke.Har ca 15 års erfaring som lakkerer,og har lakkert endel båter oppigjennom årene.Blir nok en del billigere for deg og,med tanke på ltr.pris.Ta deg en runde på noen lakkeringsverksteder/fargehandler og sjekk prisen på 2 komponent lastebillakk.Garanterer at du blir fornøyd med resultatet.Men tilbake til ditt opr.spm :det går helt fint Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 4.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2011 takk for det lakkern ... har tenkt på lastebillakk, det er jo også to komp polyurethan . så det er meget mulig jeg velger det ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.