Polarn Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Mølen, sånn sirka er det hen? M/S Bastart, vet du om det er noen ledige båser i privatkaia i morgen til torsdag? Vi var ved ubåten dessverre litt for sent (etter 17:00) eller er det bare å åpne døra å gå inn? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 (redigert) Har ikke vært i båten denne uka, så vet ikke om det er noe ledig i privathavna. Det er hele tiden ledig ved restaurantlektern dog, men der koster det penger da, 150,- for døgnet mener jeg? Er ikke sikker på om man kan åpne døra på ubåten, den blir nok stenkt når museet stenger vil jeg tippe Redigert 5.Juli.2011 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Betaler uansett jeg, var bare så digg å rolig inne hos deg sist jeg var der. Da kommer man seg et snev unna evt fyllevrøvel også. Utrolig lite båter ute synes jeg til tross for ferietider. Er alle hen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
GeirFrode Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Mølen, sånn sirka er det hen? Mellom Horten og Holmsbu, sånn cirka. Du passerer den på vei nordover fra Horten mot Drammensfjorden. Moloen er på vestsiden av øya. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Mølen er den avlange øya mellom Horten og Tofte N59*29.146 E010*29.986 :-) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Okey, da har jeg han. Får ta en tur dit også da Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 (redigert) Betaler uansett jeg, var bare så digg å rolig inne hos deg sist jeg var der. Da kommer man seg et snev unna evt fyllevrøvel også. Ja, det er jo mye roligere der. Vet ikke om det er kommet båt på plassen til venstre for meg, men det er mulig det er for smalt mellom stolpene der vil jeg tro. Hvis du ikke stikker for dypt, kan du prøve deg innerst i den renna der jeg ligger. Folk som ikke stikker dypt pleier og sette ut båt der. Taulen jeg hadde, satt jeg ut der, den stakk vel rundt metern Det kan være fare for at man står på kjølen hvis deter veldig lavvann Redigert 5.Juli.2011 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 5.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 Utrolig lite båter ute synes jeg til tross for ferietider. Er alle hen? Godt spørsmål. Vi har vært ute siden St. Hans. Godt med plass i f.eks Tønsberg, Kragerø, Arendal, Grimstad og Lillesand. Men her på sørlandet starter visstnok ferietrøkket først til helga. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Polarn Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 (redigert) Da vi mest sannsynelig går mot drammen for å hente et vennepar i morgen har vi diskutert at vi tar en tur innom Mølen som dere anbefaler. Tar noen bilder derfra også. Eller bestemte vi oss for å ta en nærmere titt den store saken som lager litt støy i havna nemlig Bastøfosen. Siden jeg har trailerdilla ble jeg glad for å se denne. Utrolig hvor mange biler og trailere de får plass til. Og her viler Polarn for kvelden. Horten er uten tvil et hyggelig sted å være, vi koser oss masse. Hit kommer vi tilbake og velger Horten fremfor fyllehølet Holmsbu. Og om noen lurer så er dieselprisen 10,80,- Redigert 5.Juli.2011 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 5.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2011 M/S Bastard jeg er 2,93 bred, stikker 80 cm ned i følge boka. Trolig litt mer. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 (redigert) Sjekket værmeldingen før jeg la meg i går og det skulle være sol den første delen av dagen. Lot derfor kalesjen stå oppe bak og på den ene siden. 08:00 våkner jeg å hører prrrrrrrrr Heldigvis hadde jeg tatt høyde for at det kunne bli regn og fjernet tepper og løsputer, så det var bare de flotte brune skaiputene + dørken som ble vått. Dog kjipt og begynne å tørke opp straks man har våknet. Men nå ser det ut til å klarne opp i Horten da Det skulle ha finnes en type ekstrautstyr til kalesjen slik at man f.eks kan gjøre om en side til en slags markise Redigert 6.Juli.2011 av Polarn (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
FlyingDutchman Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Heisann! Kjempeartig tråd dette her, blir sikkert mange flotte tips om hvor det er fint å ligge natta over Har lyst til å ta en aldri så liten ferietur i Oslofjorden selv, men om det blir i år eller neste år vites dog ikke enda... Uansett kjekt å følge tråden her, veldig mye bra informasjon og bilder attåt Skal nok følge med ganske mye på denne gitt! Lykke til, og god tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Mølen var heftig, mer om det kommer senere Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Pjolter Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Sitter på kontoret og koser meg med tråden din.. Flott med bilder og beskrivelser. Fortsett med det, så blir ikke dagene her på kontoret sååååå kjederlig Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Polarn Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 hehe, skal gjøre det. Nå er vi underveis mot drammen TTG 38 står det. Lurer på om det er mulig å gå inn elva med Polarn? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
beertrip Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Takk for en kjempefin tråd med mye bilder Liker at det blir tatt litt "land" utfluktbilder også. og ikke bare slike "tatt fra/mot båt bilder" Fortsett gjerne slik du holder på,og kom med med masse bilder Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 M/S Bastard, jeg har lånt plassen til venstre for deg. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S Bastard Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Ok, det går sikkert fint. Han som har plassen har en Draco daycruiser, men ser ikke ut til at den blir satt ut i år. Han lå på plassen hele forrige sommer uten og bruke båten så det ut til, svanene spiste ihvertfall sjøgress av drevet hans Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Ok, godt å vite. Vi presset oss inn med 1 cm klaring til stolpen. Har faktsik greit med plass ved siden av deg å Scand Classicen. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S Bastard Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 (redigert) Flotte greier, da ligger du trygt da. Er litt trafikk i havna ser jeg, webcam Redigert 6.Juli.2011 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Til trådstarter: Kjempebra tråd. Flotter bilder. Mer bilder plz. :) Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 6.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2011 Inn i Drammenselva kan du gå. Ville tatt hovedhavneløpet inn, gjennom alle bruer. OM du vil gå langt opp, så er det til og med velkjente grønne og røde staker:-) Dvs i "sundet" på oversiden av den nye broen de bygger på oversiden av "Ypsilon" broen (den hvite som jeg syntes er flott, men som får kritikk for å være en svanekiller da de flyr rett i wirene) Hilsen Dennrick i Drammen Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
DelCasa Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Dette var hyggelig lesing, Polarn! Og flott med bilder! :) Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 ..Sletter også bildene fra kamera for hver gang. Må også bytte navn på bildene for hver gang ellers får de bare samme navn hver gang. Vet ikke hva slags kamera du har men mest sansynlig er det mulig å endre innstilingene slik at bildene ikke starter med samme navn hver gang du har tømt minnekortet. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2011 Her har du arvtakeren: Morsom tråd til frokosten dette! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.