solnedgang Startet 3.Juli.2011 Del på Facebook Startet 3.Juli.2011 Ferskvann opp til bunnpanna i maskinrom kor i all verden kommer de fra. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 Dusjen din som lekker. Hadde en Voyager med samme problem Sitér dette innlegget Link to post
Sjølyst Svart 9.Juli.2011 Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 Jeg har også en Voyager med akkurat samme problem. Det var en kar jeg snakket med som også har en Voyager som sa til meg at dette kommer av at luftinntaket til motoren drar med seg en del vann som blir liggende under motoren. Jeg vet ikke om dette stemmer. Skulle gjerne funnet en løsning på problemet som ikke innebærer opptørking hver annen uke. Det er fryktelig vanskelig å komme til. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 9.Juli.2011 Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 Nå har ikke jeg vært om bord i en Voyager, men det er vel enten regnvann eller fra ferskvannsystemet siden det er ferskvann? Uansett burde det vel være en lensepumpe der? Sitér dette innlegget Link to post
Sjølyst Svart 9.Juli.2011 Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 Fikk ikke med meg at trådstarter nevnte at det var ferskvann... Jeg har ikke sjekket dette i min båt. Antok at det var saltvann. Hvis det er ferskvann, høres en lekk dusj ut som en mulig teori å undersøke. Kan jo også tenkes at det lekker fra varmtvannstanken (hvis dette er montert). Sitér dette innlegget Link to post
arnstein156 Svart 9.Juli.2011 Del på Facebook Svart 9.Juli.2011 Hadde ferskvann på vår Z8 også - var trykkventil i varmtvannsbereder som lakk.. Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.