mavi Startet 3.Juli.2011 Del på Facebook Startet 3.Juli.2011 (redigert) Jeg har en Honda 25hk firetakt som for 3 uker siden plutselig har begynt å suge luft på vei opp i plan sånn at jeg ikke får denopp i plan lenger. Jeg har tattbåten opp og spylt den under, byttet propell og senket motoren uten resultat. Når jeg kjører uten trimpinnen i får jeg den opp i plan, men den suger litt luft på vei opp da og. Har hørt det skal være skadelig å kjøre uten den, stemmer det? Andre forslag til løsning på problemet? Motoren er kortstammet med rorkult og sitter på eneldre with400. Redigert 3.Juli.2011 av mavi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Juli.2011 Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 Min første tanke var at gummivulkinga i propellen er gåen, men da skulle det blitt ok med ny propell Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
bukt Svart 4.Juli.2011 Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 Min første tanke var at gummivulkinga i propellen er gåen, men da skulle det blitt ok med ny propell Tenkte samme tanke selv, men så han hadde byttet propell og. Hvordan er det med båten , har den trukket vann /blitt tyngre så motoren jobber hardt og slipper av den grunn. Den båten skal vel ha lang stamme hvis det er dei avataren din ? hvis så blir propell for høy og da skal ikke mye yttre påvirkning til før den spinner... et cav plate spørsmål igjen med andre ord Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 4.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 Det er ikke båten i avataren min. With 400 skal ha kort stamme. Det merkelige er at båten virket prikkfritt tidligere i vår, og så kom bare problemet plutselig. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 4.Juli.2011 Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 ja virker veldig rart , vanskelig å si noe når alt er sjekket ut så ingenting skal være annerledes enn før... Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 4.Juli.2011 Del på Facebook Svart 4.Juli.2011 Er jo bare så lite sjø som skal til om propellen ligger akkuratt ved akter, og luft kommer lett til, hatt samme båt med 15 hester, og den sugde luft hele tiden opp i plan . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.