Tintin Startet 3.Juli.2011 Del på Facebook Startet 3.Juli.2011 Skal kjøpe en 6Hk påhenger til steady-jolla. Hvilken er å foretrekke? Viktig at den er lettstartet, går greit, og varer lenge. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Joakim Brunsvik Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 En yamaha må vel være en av de beste tenker jeg Sitér dette innlegget Joakim Brunsvik Link to post
cheetah Svart 3.Juli.2011 Del på Facebook Svart 3.Juli.2011 Har selv en 5hk 96mod tohatsu motor som alltid har vært pålitelig Men er mange bra motorer der ute så smaken er som baken. Sitér dette innlegget Link to post
Magnus Røst Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 tror dere at en 25hk motor blir for mye til steady 320 Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 Hei. Eg kan anbefale Yamaha sin 6 hk 4-takter. Har samme motor sjøl, riktig nok i 5 hk utgaven. Den starter lett sommer og vinter, bruker veldig lite bensin, går meget stilt i heile turtallsregisteret, er sterk og relativt lett. :-) Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Arild81 Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 tror dere at en 25hk motor blir for mye til steady 320 Ja det vil jeg virkelig si, har prøvd med en Yamaha 10 sport. 4-takt. Regner med du mener 25 2-takt? Uansett, den båten bør ikke ha mer en 6-8hk, den blir utrolig vinglete i plan, Vil si River 350 er et mye bedre valg. :p Steady 320 er en fin båt til barne med en 4 hk :) Men dette er jo bare min mening og erfaringer ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.