Nidelv-28 Startet 5.Juli.2011 Del på Facebook Startet 5.Juli.2011 Har en nidelv 28 som har noen små skader i gelcoaten. Siden jeg har lite erfaring fra dette område så velger jeg å sette dette bort til noen som kan det de driver på med. Noen som har noen erfaringer med folk som driver med plastservice i fredrikstad/sarpsborgområde, som gjerne er mobile...?? Takk! Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 5.Juli.2011 Del på Facebook Svart 5.Juli.2011 (redigert) Har en nidelv 28 som har noen små skader i gelcoaten. Siden jeg har lite erfaring fra dette område så velger jeg å sette dette bort til noen som kan det de driver på med. Noen som har noen erfaringer med folk som driver med plastservice i fredrikstad/sarpsborgområde, som gjerne er mobile...?? Takk! kanskje ikke rette tid å sette bort slikt nå da det er høysesong men høyest mulig å få noen ... Men er ikke skaden større er det ikke allverden av jobb å fikse slikt selv... lå en fin tråd på forumet illustrert med bilder som sikkert noen har link til som husker bedre enn meg... fremgangsmåte er å frese ut til det sprekk eller skade er fri for gammel gelcoat og glassfiber,maskere rundt skadested med maskeringstape så fylle i og opp til topp på tape igjen med samme gelcoatfarge hvis skade ikke er for dyp . Så pusse med fint papir til det flukter gammel gelcoat og puss det siste med ekstremt fint papir , så rubb området før du polerer ... vips er det som nytt Redigert 5.Juli.2011 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oddu Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Båt Holm har en filial i stasjonsbyen Skjeberg, som har som spesial område skrogreperasjon. Tlf. 91000140 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.