Jump to content

Reparasjon av gel coat skader...

Nidelv-28

Recommended Posts

Har en nidelv 28 som har noen små skader i gelcoaten.

Siden jeg har lite erfaring fra dette område så velger jeg å sette dette bort til noen som kan det de driver på med.

Noen som har noen erfaringer med folk som driver med plastservice i fredrikstad/sarpsborgområde, som gjerne er mobile...??

Takk!

Har en nidelv 28 som har noen små skader i gelcoaten.

Siden jeg har lite erfaring fra dette område så velger jeg å sette dette bort til noen som kan det de driver på med.

Noen som har noen erfaringer med folk som driver med plastservice i fredrikstad/sarpsborgområde, som gjerne er mobile...??

Takk!

kanskje ikke rette tid å sette bort slikt nå da det er høysesong men høyest mulig å få noen ...

Men er ikke skaden større er det ikke allverden av jobb å fikse slikt selv... lå en fin tråd på forumet illustrert med bilder som sikkert noen har link til som husker bedre enn meg...

fremgangsmåte er å frese ut til det sprekk eller skade er fri for gammel gelcoat og glassfiber,maskere rundt skadested med maskeringstape så fylle i og opp til topp på tape igjen med samme gelcoatfarge hvis skade ikke er for dyp .

Så pusse med fint papir til det flukter gammel gelcoat og puss det siste med ekstremt fint papir , så rubb området før du polerer ... vips er det som nytt

Redigert av bukt (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...