Atrox Startet 5.Juli.2011 Del på Facebook Startet 5.Juli.2011 Har en 1994 mod Suzuki tohester der propellen sitter dønn fast. Noen som har forslag på hvordan denne skal løsnes? Har dratt ut splinten, og trodde vel egentlig det er det eneste som skal holde propellen på plass, men den gang ei. Lurer på om det er noe mer som må løs, eller om propellen har irra fast. Har forsøkt å varme propellen uten at dette hjalp. Forslag mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 5.Juli.2011 Del på Facebook Svart 5.Juli.2011 Hvis du får feste til den vil en ters klare jobben regner jeg med. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Sanders Svart 5.Juli.2011 Del på Facebook Svart 5.Juli.2011 Du kan jo alltids bruke en gummiklubbe og en trekjepp te å banke den rundt om ved akslingen og evt få på litt rustløsnings spray, la den stå et kvarter og prøve igjen! Min påhenger Evinrude 2 hester var samme shiten, men det jeg nettop skrev gjorde susen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.