MajorAndy Startet 5.Juli.2011 Del på Facebook Startet 5.Juli.2011 Lige nu ligger vi i Hunnebostrand og overvejer at sejle over til Sørlandet. Måske sigte efter Kragerø og derefter tage turen ned til Arendal og så vende hjemad. Jeg har to spørgsmål. Det første tror jeg at jeg kender svaret på, men spørger alligevel: Er det fornuftigt at krydse direkte over fx fra Hunnebo eller Fjällbacka og til Kragerø eller er det bedre at vente og gå længere nordpå? Jeg er med på at vejret skal være OK men er der andet jeg skal tænke på? Det andet er at min kortbrik i plotteren (Simrad CA-44) ikke rækker længere end til Skien og det giver ikke mening at købe kort bare for denne tur. Er der nogen, der har en gammel kortbrik (C-map NT+) som de ikke bruger og som jeg kunne leje til turen? Andy Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Juli.2011 Del på Facebook Svart 6.Juli.2011 Går fint å krysse der, det er omtrent slik jeg krysser. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.