VIP Startet 6.Juli.2011 Del på Facebook Startet 6.Juli.2011 Har et drev som jeg ikke greie å tilte opp eller ned under fart Når båten ligger stille har jeg ingen problemer med å kjøre drev opp og ned. Kan det være feil type hydraulikke olje som er brukt. Tror det er brukt bio hydraulikk olje fra biltema Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Hvis det er et Mercruiser drev skal dette ha motorolje og ikke hydraulikk olje i tilt systemet mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Motorolje? Kan det stemme da? Har ikke fyllt på mine på mange år. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Oljetype burde ha mindre betydning. er nok noe annet feil. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Motorolje? Kan det stemme da? Har ikke fyllt på mine på mange år. Utklipp fra service manualen til trim pumpen: IMPORTANT: If quicksilver Power Trim and steering fluid is not available, SAE 10W-30 or 10W-40 engine oil can be used in the system. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.