Jump to content

Verksteder som kan endre stigning og avbalansere propell?


fletcherwindsor

Recommended Posts

Noen her som vet om hvor jeg kan finne et propell verksted som kan endre stigningen på propell bladene og avballansere?

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

winrace i arendal ja:)

men hvordan endrer jeg emnetittel da? mulig jeg er blind men fant ikke noe sted og endre inlegget jeg!

Kommentar fra moderator: Tittelen kan endres av trådstarter ved å redigere startinnlegget. Det må, som redigering av svar-innlegg, skje innen 30min etter at det er postet.

(akkurat denne tittelen var forsåvidt ok, men det skader ikke å si litt mer. De fleste verksteder kan reparere småskader, men det er bare noen få som kan endre stigning.)

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

hvordan er di på pris? Vis en feks skal vri en 23" propell til 24"?

Og har di mulighet for og vinkle ut mere rake feks på propellen?

 

Hva med og bytte boss i propellen fra mercruiser splines til volvo splines feks?

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...