fletcherwindsor Startet 7.Juli.2011 Del på Facebook Startet 7.Juli.2011 Noen her som vet om hvor jeg kan finne et propell verksted som kan endre stigningen på propell bladene og avballansere? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
Hansi Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 (redigert) Kan anbefale Winrace i Arendal / Froland. I tillegg bør du gjøre noe med emnetittel. Les mer... Redigert 7.Juli.2011 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 winrace i arendal ja:) men hvordan endrer jeg emnetittel da? mulig jeg er blind men fant ikke noe sted og endre inlegget jeg! Kommentar fra moderator: Tittelen kan endres av trådstarter ved å redigere startinnlegget. Det må, som redigering av svar-innlegg, skje innen 30min etter at det er postet.(akkurat denne tittelen var forsåvidt ok, men det skader ikke å si litt mer. De fleste verksteder kan reparere småskader, men det er bare noen få som kan endre stigning.) Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
skhauge Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Winrace ordnet min propell i vinter. Den såg bedre ut en helt ny propell. Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 7.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 hvordan er di på pris? Vis en feks skal vri en 23" propell til 24"? Og har di mulighet for og vinkle ut mere rake feks på propellen? Hva med og bytte boss i propellen fra mercruiser splines til volvo splines feks? Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
Bearded Beast Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Det finnes et sett for å bytte propellakslingen på vp drev slik mercruiser sine propellere passer. Da får man ta del i det enorme utvalget av propellere som finnes til merc. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 (redigert) hvordan er di på pris? Vis en feks skal vri en 23" propell til 24"? Da må du faktisk ringe Winrace og høre med de, kontaktdetaljer ligger i linken jeg henviste til tidligere. Ikke noe verre enn det. Redigert 7.Juli.2011 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.