Executive Startet 8.Juli.2011 Del på Facebook Startet 8.Juli.2011 Når jeg kjøpte båten min stod det et gass kokeapparat innmontert. Forrige eier hadde med en gassbeholder løst som han koblet til ved behov. Håpløs ordning syntes jeg og satte inn Origo sprit apparat. Men gass er jo veldig greit. Jeg vet at disse båtene ble levert med gass originalt innimellom. Har også sett noen tilsalgs med gassapparat. Hvor plasseres beholderen på forsvarlig vis? Jeg har ikke fantasi nok til å forestille meg hva som eventuellt må bygges om... Det er jo plass nok i motor rommet. Men man kan vel ikke ha gassbeholdere der Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Hansi Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Det er jo plass nok i motor rommet. Men man kan vel ikke ha gassbeholdere der Hvis gassbeholderen plasseres i en tettt beholder og i tillegg har utlufting til atmosfære ( ikke motorrom ) er det vel ikke noe i veien for at den kan stå i motorrom muligens. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.