Hobby 430 Sport Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Er det noen som kan hjelpe meg med steg for steg tegninger for lagerbytte på girhus til en 40 hk Johnson?? Kjøpte en billig motor med defekt girhus, viste seg at det ikkje var olje i girhuset men saltvann! Takker fo svar :)) Olaf Quote O Erland med båtførerbevis Link to post
Bernt Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Huset må shimmses med spesialverktøy!!!.. Bernt Quote Link to post
Hobby 430 Sport Posted July 10, 2011 Author Share Posted July 10, 2011 Hei bernt, det var eg klar over! tenkte eg skulle gjøre alt før eg kommer så langt. derfor tegningene :) Quote O Erland med båtførerbevis Link to post
Bernt Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 http://www.boats.net/parts/search/BRP/JOHNSON/parts.html Quote Link to post
Hobby 430 Sport Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Takk takk, men disse har eg :) vett du om det finnes andre tegningen o? sånne som forteller hvordan det skal gjøres? Quote O Erland med båtførerbevis Link to post
Bernt Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Vilken årsmodel har du ? kan se om ikke jeg har verkstedshåndbok liggene et sted her. Quote Link to post
Hobby 430 Sport Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 (edited) eneste eg vett er at det er en 91 mod, modell nr slite eg litt med! Men det er modellen uten el trim, har manuell sylinderløfter! Edited July 11, 2011 by SandvikAC25 (see edit history) Quote O Erland med båtførerbevis Link to post
Hobby 430 Sport Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Hei, då er jobben gjort, å takk til deg bernt som har prøvd å hjelpe meg så godt som muligt!! Til jobben måtte det litt spesialverktøy til, traktor, stort lønnetre, talje, slegge, så kom driten fint fra hverandre der den skulle :) Quote O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts