Heksem Startet 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2011 Hei! Var så uheldig at jeg klarte å knekke styrebraketten på min 06 yamaha 25hk autolube motor. Siden denne braketten sitter under selve motorhuset, har jeg måtte ta motoren ut av motorkassen, noe som har ført med seg litt ujusteringer på ting. Jeg innbilder meg nå at motoren bruker fryktelig mye olje, da den ryker relativt mye ved prøve-kjøring i balje. Lå også igjen "olje-flekker" i vannet, etter at jeg hadde latt den stå å gå litt. kom også olje søl ut av propellen etter at jeg løftet den ut av vannet igjen!(??) Spørsmålet er hvor stramt staget som åpner for olje når jeg gir gass, skal være? .. og er det normalt at det samler seg olje i selve propellen ved prøvekjøring i balje? Opplevde det samme olje-sølet ut av propellen på en 3-syl 30hk autolube her en kort stund siden også.. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
yam2 Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 sjekk m forhandler da det er noen punkter der som skal stemme overens ved ett viss gasspådrag,og da viktig blir rett. ellers vil vannet få olje merker ja, ved kjøring i balje. Sitér dette innlegget Link to post
Heksem Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 ok! Da skal jeg ta kontakt med den lokale forhandleren å forhøre meg. Oljesølet som kommer ut av propellen etter at jeg har tatt motoren ut av vann er også normalt? Sitér dette innlegget Link to post
yam2 Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 ikke store mengder nei, men en 2takt vil vel alltid skape noe uforbrent ut av eksosen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.