Bidevind Startet 12.Juli.2011 Del på Facebook Startet 12.Juli.2011 Hei ! Har akkurat tatt i bruk en androidemobil og ønsker tips til nyttige maritime program / app's til denne. Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Hei! Ta en titt på denne tråden, her er det nevnt noen... https://baatplassen.no/i/topic/67655-infotraad-iphone-programmer-apps-som-kan-vcre-nyttig-i-baaten/ :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Nyttig og nyttig.... kanskje mer morsomme: Noen forslag som fungerer bra: Navionics (koster rundt 150 spenn tror jeg..) Marine Traffic (AIS) Google Sky map (astro navigasjon ) Vannstand (tidevann tabellen) Wind Speed calculator (gjør om vindhastighet m/s, knop, km/t osv) Norgeskart m/sjøkart sikkert mange flere også .... Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 "på sjøen hd" har eg nettopp lastet ned. Den liker eg. Sitér dette innlegget Link to post
Rotax Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 "på sjøen hd" ...fant du den hen? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Mulig "på sjøen hd" bare kommer til iPad? Lastet den nettopp ned fra iTunes da den var lett å finne der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.