Jump to content

Erfaring med Simrad RS82

Sumi II

Recommended Posts

Hei forum, jeg har en Simrad RS82 som ikke tar inn noen på arbeidskanalene: 19, 21, 66. Jeg kan ikke sende eller motta, jeg har prøvd meg på disse kanalene og min Midland håndsender fungerer. Men derimot på kanal 77, L1, og 16 så kan jeg både sende og motta. Noen med et par tips??

Mvh Torkild

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Okay, men er det noen steder man kan velge dette så jeg kan få disse kanalene inn. Jeg finner ikke noe om det i manualen ??

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Hva kommer det seg av at hvis jeg løsner på pluggen inn til blackboksen fra koaxen, så at kun senter leder har kontakt da får jeg inn blant annet Tjøme radio......

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...