Emanuel Startet 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2011 Hei Jeg har en eldre (usikker på modell) 14 fots Askeladden som er særdeles godt slitt. Den har vært uten fenderlist altfor lenge og har tatt merkbar skade av dette. Planen er i utgangspunktet å pusse opp båten til sin opprinnelige prakt, men jeg er usikker på om jeg tar meg vann over hodet eller ei. For å montere på ny fenderlist er jeg nødt til å bygge ut kantlista flere steder. Er dette en overkommelig utfordring, eller vil livet bli lettere ved å skrape båten og skaffe seg en ny sommervenn? Bilder kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar F.H. Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 Absolutt overkommelig. Legg ut bilder, så får du gode råd. Litt vanskelig å gi tips uten å vite åssen båten ser ut. Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.