Retox_93 Startet 13.Juli.2011 Del på Facebook Startet 13.Juli.2011 Hei igjen! Etter dagens fisketur ble det uheldigvis sølt veldig mye blod og dritt på dørken, putene og treverk. Lettere sakt overalt. Trenger sårt noen tips til hvordan e kan få fjernet alt dette blodet ifra båten min innvendig! OG lukten. Har prøvd med vann og men hjalp ikke serlige mye For de som lurte, endte fisketuren på 107 makrell og 3 torsk på 1-2 timer med 3 bunnsnører MVh Even Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 14.Juli.2011 Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 Størknet makrellblod er vanskelig å få vekk, selv på plastflater. Har desverre ikke noen råd om puter, men neste gang du fisker anbefaler jeg å ikke la blodet størkne. Skyll med vann underveis til du er ferdig med å fiske, da er blodet lett å få bort. Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 14.Juli.2011 Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 (redigert) "BOMBOM-MIX SUPER" Ta en tom spruteflaske, ca 1/2 liter. Ha opp i 2-3 korker (slurker?) salmiakk, og en lang sprut med Zalo. Fyll på med lunka vann. Sprut på, la virke, evt skur lett med en børste. Lukter salmiakk kun inntil det er tørt. Veldig effektivt! Redigert 14.Juli.2011 av bombom (see edit history) Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Med vind Svart 14.Juli.2011 Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 Salt tar fiskelukten. Sitér dette innlegget Link to post
yam2 Svart 14.Juli.2011 Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 Gi f... i fisken å kjør kun kotelett det vurderer jeg etter en haug med sei og div dritt i båten etter d Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 14.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 Skal prøve disse rådene så fort som mulig! mener du saltvann tar fiskelukten? eller bare vanlig salt? Hele dekket er fult av fiskeblod og skjell, samt en del på dørken og motorkasas Skulle aldri dratt ut den kvelden får å fiska!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.