Kaftein ØL Startet 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2011 Har benyttet en gammel kopi av C-map på forskjellige PC'er i snart ti år og synes dette har vært veldig ok suplement når vi har vært på eventyr i ukjente områder. Nå har jeg kjøpt ny Pc med Windows 7, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kjører den i 256-fargers mode? Hvordan gjør man det? Noen som vet om gamle C-map kan benyttes på en slik PC? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2011 Er bare å høyreklikke på programmet i den mappen den ligger, Velg egenskaper og kompabilitet.Der velger du 256 farger Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
MB Keila Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Ta en titt på OpenCPN? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.