Kristiansen Startet 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2011 Hei alle båtfolk Svigers har ei gammel snekke med en Sabb diesel. Men vi vet ingenting om båten. Noen som vet hvilke merke og modell denne båten er? Og finnes det kalesje å oppdrive til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 15.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2011 Kunne med første øyekast minne om Viksund sabbcruiser. Men overbygget stemmer ikke med mindre det er bygget om... Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
haugi Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Syns den ser ut som et selvbygg, er en del hjemmelagde snekker rundt om:) Sitér dette innlegget Link to post
kintii Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Kalesje er det jo uansett mulig å få tak på, men om det er hjemmebygg så er det ikke sikkert at det er noe som passer "like a glove". Om du tar turen innom en kalesjemaker så kan de helt sikkert hjelpe deg med dette. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Syns skroget ligner på Fram 25 sitt jeg.......... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Det er en Fram 25 med modifisert overbygg. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 Er ganske sikker på at denne er en Bærumsnekke med litt anerledes overbygg. Har eid en slik selv. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
enter4u Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Bærumsnekke har jeg aldri hørt om. Hjemmebygd skrog eller? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Ja, hvem nå enn som hadde pluggen for skrog og overbygg vites ikke. Men det bar preg av hjemmebygging ja. De fleste ble laget på 70 tallet. Glad jeg ble kvitt min, for det er den værste båten jeg har eid med særdeles dårlige sjøegenskaper. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kristiansen Svart 17.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Takker for svar. Ja, det kan se ut til å være ei Bærumsnekke med noe spesielt overbygg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.