haugi Startet 17.Juli.2011 Del på Facebook Startet 17.Juli.2011 Hei Har kjøpt inn Glomex antenne med forsterker. Tenkte og installere denne på enklest mulig vis, og lurer derfor på om det er noen hensikt i og bruke forsterkeren på digitalt tv, eller om denne kun gjør nytten på analog tv? Ombord her jeg jobber så forsvinner signalet tvert når en mister signalet, men det er jo også satelitt-tv. Er ikke så mye styr og koble forsterkeren heller da På forhånd takk Haugi Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Du skal nok ha VELDIG godt signal for å klare deg uten forsterkeren. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TICORA Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Bruker forsterkeren langs hele Sørlandskysten. Denne må du ha. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Forsterkeren står alltid på fullt hos meg, har noen ganger testet å skru ned og av, har da noen ganger mistet signalet. Har lurt litt på i vilken sammenheng det er fordelsmessig å skru den ned eller av. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 (redigert) Har lurt litt på i vilken sammenheng det er fordelsmessig å skru den ned eller av. Noen som vet? Hvis du ligger rett ved senderen, så kan det nok hende at forsterkeren overstyres og signalet ødelegges. Da vil det nok hjelpe å koble ut forsterkeren. Redigert 17.Juli.2011 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.