chrisrik Startet 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2011 Er det egentlig høyrisiko og kjøpe en 10 år gammel brukt rib? Rib har jo blitt kjempepopulært og selges i store kvantum. Og de senere år har disse bare blitt større og større. Nå begynner utvalget av "familievennlige" ribber å komme ut på bruktmarkedet og prisene, tja, jeg hadde kanskje forventet et ytterligere verdifall. 5 år gamle Zodiac'er rundt 6-metersklassen som kanskje kostet 400 +/- ny, ser ut til å omsettes for i underkant 300 nå. 10 år gamle nærmer de seg 200.000. Pontonger kan jo i stor grad byttes ut (hvertfall Zodiac og Bombard) slik at kjøp av brukt rib kanskje ikke er den skumleste innkjøpet man kan gjøre? Noen som har andre tanker (dumt spørsmål? ) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
småbåtentusiasten Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Prisen på bytte av pontonger på en større rib? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 75 båtpenger koster det til min Capelli Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
chrisrik Svart 17.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 75 båtpenger koster det til min Capelli Håper den er fryktelig diger... hehe Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.