chrisrik Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Er det egentlig høyrisiko og kjøpe en 10 år gammel brukt rib? Rib har jo blitt kjempepopulært og selges i store kvantum. Og de senere år har disse bare blitt større og større. Nå begynner utvalget av "familievennlige" ribber å komme ut på bruktmarkedet og prisene, tja, jeg hadde kanskje forventet et ytterligere verdifall. 5 år gamle Zodiac'er rundt 6-metersklassen som kanskje kostet 400 +/- ny, ser ut til å omsettes for i underkant 300 nå. 10 år gamle nærmer de seg 200.000. Pontonger kan jo i stor grad byttes ut (hvertfall Zodiac og Bombard) slik at kjøp av brukt rib kanskje ikke er den skumleste innkjøpet man kan gjøre? Noen som har andre tanker (dumt spørsmål? ) Quote Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
småbåtentusiasten Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Prisen på bytte av pontonger på en større rib? Quote Link to post
Ribtjenester Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 75 båtpenger koster det til min Capelli Quote www.ribtjenester.no Link to post
chrisrik Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 75 båtpenger koster det til min Capelli Håper den er fryktelig diger... hehe Quote Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts