mhemil Startet 17.Juli.2011 Del på Facebook Startet 17.Juli.2011 Ser at det pipler litt vann fra slangen (noen dråper i minuttet, noe som etterhvert blir til en liten dam i motorrommet) som kommer fra lufteskruen på varmtvannstanken. Er dette vanlig? Har ikke observert dette tidligere. I tillegg synes jeg vannet er ekstremt varmt, men finner ingen temperaturregulering på tanken (som forøvrig er en standard Isotemp). Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Det same skjer på min tank. Isotemp 25 liter. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Snekker'n Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Det er vel ingen lufteskrue, men overtrykksventilen det drypper fra? Det gjør det i alle fall hos meg. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
mhemil Svart 17.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 Takk for svar. Jeg lurte på om tanken rett og slett var for varm og således ble overtrykks / lufteventilen åpnet litt. Har måttet ta en tørr fille og tørke bort dette vannet med noen dagers mellomrom. Tidligere har jeg alltid hatt helt tørt motorrom, liker ikke vann i kjelleren. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 I tillegg synes jeg vannet er ekstremt varmt, men finner ingen temperaturregulering på tanken (som forøvrig er en standard Isotemp). Så vidt jeg husker fra jeg hadde slik bereder, så sitter termostatreguleringen bak dekslet der 230volt tilkoblingen er. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Eureka Svart 17.Juli.2011 Del på Facebook Svart 17.Juli.2011 dette var omtalt i Båtmagasinet for et par utgaver siden. Det skal ha kommet nye deler man kan bytte ut de gamle med, mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.