Jump to content

Liten defekt innenbordsmotor ønskes til å skru på

Fyret 25

Recommended Posts

Ja, som overskriften sier, så lurer jeg på om det er noen som har en liten innenbordsmotor å gi bort, eller selge til en billig penge :wink: Er glad i å skru, og ønsker derfor noe å skru på, og det er jo litt artig med en gammel innenbords, hvis man får det til å gå igjen :yesnod:

MVH Nicolai :flag:

Bukh - Powering Marine Safety

Troll 20 med Bukh DV 10

Ta kontakt med ett verksted.. De pleier å ha noe gammelt liggende som ikke kan settes i en båt igjen uten de store utgiftene.. Men som privatperson kan en jo bruke mange timer på noe slikt og lære noe nytt...

Lykke til

Vet om nærmere 15 marna og sleipner som er til salgs. alle er defekte på en måte. 1 motor kan du sikkert for et par hundre lapper.

Var en fyr som ville gi med 2 marna H type og en annen sleipner. Bare å hente sa han..

Burde ikke være noe problem å få tak i en motor til deg thumbsup.gif har selv 3 innenbordsmotorer å skru på. som e har fått gratis. 2 av renoverer e

Ok, har du noe navn/adresse? Jeg bor i tønsberg, men kan godt ta en kjøretur til grimstad, har en bror som er kjempegla i å kjøre bil (fint for meg) :giggle:

Bukh - Powering Marine Safety

Troll 20 med Bukh DV 10