Fyret 25 Startet 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2011 Ja, som overskriften sier, så lurer jeg på om det er noen som har en liten innenbordsmotor å gi bort, eller selge til en billig penge Er glad i å skru, og ønsker derfor noe å skru på, og det er jo litt artig med en gammel innenbords, hvis man får det til å gå igjen MVH Nicolai Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
norflyer Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Ta kontakt med ett verksted.. De pleier å ha noe gammelt liggende som ikke kan settes i en båt igjen uten de store utgiftene.. Men som privatperson kan en jo bruke mange timer på noe slikt og lære noe nytt... Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
kimosabi Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Er mulig vi har en gammal Yanmar 1GM på jobben. Kan kolla hvis det kan være aktuelt. Motoren er så godt som en "delemotor". Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Vet om nærmere 15 marna og sleipner som er til salgs. alle er defekte på en måte. 1 motor kan du sikkert for et par hundre lapper. Var en fyr som ville gi med 2 marna H type og en annen sleipner. Bare å hente sa han.. Burde ikke være noe problem å få tak i en motor til deg har selv 3 innenbordsmotorer å skru på. som e har fått gratis. 2 av renoverer e Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Kimosabi: Ja, hvis du har en motor du/dere ikke skal ha, så tar jeg gjerne imot. Hvor bor du? Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Fyret 25 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Retox_93: Vet du om noen som er til salgs.. Hvor da? og hva skal han ha? Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Retox_93 Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 (redigert) Vet om en hau av motorer rundt Grimstad området til salgs får en veldig billig penge. Skal hente noen av de selv snart var planen En nesten strøken Marna H 5 hk 1000 kr.. tenkte å kjøpe den selv.. ikke noe rust Redigert 25.Juli.2011 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Ok, har du noe navn/adresse? Jeg bor i tønsberg, men kan godt ta en kjøretur til grimstad, har en bror som er kjempegla i å kjøre bil (fint for meg) Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.