P-S Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Link For de som vil se etter kjentfolk. Quote Link to post
SeaRaymond Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Den er grei, Bergensavisen (BA) hadde tidligere noe brukbare kameraer over Bryggen og Vågen i Bergen også, men nå er de borte. Noen som kjenner til noe her? Bergenstidene sitt er elendig, og det på Fløyen for langt borte. Quote Link to post
Hafrsfjord Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Link ............ Har forsøkt å lagre linken i favoritter.Når jeg så senere går inn i favoritter får jeg bare opp > finner ikke websiden <, jeg må tilbake til Aftenbladet og så gå inn på kameraet derifra , veldig tungvindt. Noen som har en forklaring på dette? Har lagret andre webkareraer i favoritter og det fungerer helt fint ( bruker IE 9 ). Quote Link to post
Lars H. Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Her et annet webkamera fra vågen i Stavanger som viser litt mer inn mot torget. Ellers har jeg laget en oversikt over webkameraer for de nordiske kystene som finnes på min hjemmeside trudelutt.com. Klikk på "Webkameraer" nederst til venstre på forsiden. Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Sagaforumet Webkameraer i gjestehavner Sverige https://trudelutt.com/webcams/ Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kjetil1 Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Dette er vel kun for Glamaten. Noen som vet om småbåter er fradømt retten til å legge til kai i år og? Ser de "vanlige" Princesser er der. Den/de som lå til kai ved glamaten i fjor... Kjetil S Quote Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
SeaRaymond Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Ellers har jeg laget en oversikt over webkameraer for de nordiske kystene Flott oversikt Trudelutt! Men dine 3 Webkameraer over Bergen virket ikke..... Quote Link to post
Recommended Posts