Tor12345 Startet 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2011 Jeg skal ha en plastsnekke på 22fot fra Nesodden og til stord/ haugesund området.. Hvem tar slike oppdrag billigst mulig? Båten står på land. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Har du bil og førerkort for tilhenger? Lei en skikkelig båthenger og hent den selv. 22 fot snekke er helt grei å ta på henger langs veien. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tor12345 Svart 19.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Ja er kansje mulig det.. så for meg at det kansje ble litt tungt å dra på henger..? og kansje litt vanskelig på henger når det er litt kjøl på båten?? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Hvilken type snekke snakker vi om? Har sett flere som kjører Polar 22 på henger. Det er en fordel om du kan få leid en henger med høye sidestøtter. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tor12345 Svart 19.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Bjoasnekke.. Ja går kansje fint vist en får leie henger me hye støtter.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Høye støtter og så bred som mulig, blir stabil og god å trekke. Og hvis mulig kjør om natten for å slippe pes fra andre bilister, lastebilsjåfører som er ute er ikke vanskelig(som meg ) om natten. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Går veldig greit på en båthenger. Polar 20 og 22 fraktes jo mye på hengere. Kjørte nylig en Polar 20 i fra Skien til Kristiansand på henger. Nå er vel denne Hardangersnekka noe tyngre enn f.eks. Polarbåtene, men hvis bil, henger og sertifikater er i orden, så skulle dette gå uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 En Bjoasnekke er vel en del tyngre enn en Polar 22 da, så pass på vekten! Men hvorfor reiser du helt til Nesodden for å kjøpe deg en Bjoasnekke? Det kryr jo av dem her vestpå til en billig penge... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Honduras Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 (redigert) Polar 22 på en av de større standard Tysse-hengerne med selvjusterende vogge. 4 kraftige lastestropper, 2 foran og to bak. Båten veier ca 1000kg, hengeren ca 350, og en Mitsubishi Spacewagon som kan dra 1400kg. Pga av at motor sitter midt i båten måtte jeg forskyve tårnet ganske langt bakover for å få god vektfordeling, men det var to minutter med ett par fastnøkler. Gikk helt smertefritt fra Kragerø til Sarpsborg. Har BE.... Redigert 20.Juli.2011 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Tor12345 Svart 20.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Det er ganske enkelt fordi det er en snekke som har vert i familien siden den var ny, og som eg skal ta vare på noen år :) Og ja en bjasnekke eg nok mye tyngre enn en polar.. Vil tro opp mot 2 tonn.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Stiller du med brukbar bil og henger, kan jeg ta turen for deg. Har BE, C1E og CE. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M/S AIOLOS Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Stiller du med brukbar bil og henger, kan jeg ta turen for deg. Har BE, C1E og CE. Dette ville jeg hoppet på hvis jeg var deg. Selv er jeg snart i gang etter ferie med langtransport i furet værbitt igjen etter litt ferie. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 2 tonn båt er ingen sak for en ok 4x4 av litt størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 20.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2011 Dette ville jeg hoppet på hvis jeg var deg. Selv er jeg snart i gang etter ferie med langtransport i furet værbitt igjen etter litt ferie. Jepp, bare å gi meg et hint på IM det, så kan vi bli enig. Power of Baatplassen Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.