uvitende Startet 20.Juli.2011 Del på Facebook Startet 20.Juli.2011 Heisann, Eier en Honda 15 hk utenbordsmotor (ble kjøpt brukt for noen år siden). Jeg prøver å finne ut hvilken årsmodell motoren er, og håper noen her kan hjelpe meg med dette. Jeg har prøvd å bruke veiledningen som ligger her inne på forumet (http://www.marinshopen.se/Motorer/ModellguideNy/tabid/494/Default.aspx) men klarer hverken å finne motornummer eller chassisnummer. Med andre ord kommer jeg ingen vei... Her er et bilde av motoren: Sitér dette innlegget Link to post
uvitende Svart 20.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Er det kanskje noen som vet når (omtrent) Honda brukte dette designet på sine utenbordsmotorer? Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 (redigert) Tror det er sen 80 eller tidlig 90 men hvis du klikker på denne linken finnes manualer for de fleste 15 og mener du skal kunne finne årstallet ut fra motornr og manualene. http://marine.honda.com/Owners/Manuals/models/BF15 Redigert 20.Juli.2011 av Bay_liner (see edit history) Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Porsche Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Sjekk her Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 har akkurat lik motor selv, og sliter også med å finne nøyaktig årstall, er sent 80 tidelig 90 er d eneste jeg finner ut av. motor nr mitt sto på stammen rett bak tilten. nr mitt er baal-1001996, så hvis noen klarer å finne ut av d så hadde det vært flott;-) Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Bay_liner Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Ser ut til å være en 1987 modell i hht manialene jeg linket til over. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
GlennIversen Svart 21.Juli.2011 Del på Facebook Svart 21.Juli.2011 nr mitt er baal-1001996, så hvis noen klarer å finne ut av d så hadde det vært flott;-) Dette er en 1987mod Her finner dere årsmodell på serienummer på 15HK Honda Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.