Jump to content

1979 johnson 35 hk, kveles når den får meir en halv gass


Speedbuddy

Recommended Posts

Hei, lurer på om nokon av dokke kan hjelpe meg med eit problem :)

 

 

Eg har ein Johnson 35 hk 1979 mod. som kveles når den får meir en halv gass, det høyres ut som den får forlite luft eller blanding. Motoren går fint på tomgang , Er det muligheter å justere forgasser ? eller er det andre løsninger, Motoren har vert lagra i 10 år så det er ikkje muligheter å spørre tidligere eier.

 

--> link til forgassaren min --> http://www.boats.net/parts/search/BRP/JOHNSON/1979/35R79A/CARBURETOR/parts.html#

 

 

Takk på førhand ;)

Link to post

Finst folk her som har mykje betre peiling på dette enn meg, men her det eg trur:

 

Viss den har stått i 10 år, og ikkje har blitt konservert riktig då den vart sett vekk, så trur eg at eg ville tatt ein forgassarrens. Kan høyrast ut som det er komt rusk i ei dyse slik at den ikkje får nok bensin på høgt turtal.

 

Kan òg hende det er ein liten lekkasje i ein bensinslange eller kopling. Vert blæra hard når du pumper? Prøvt å pumpe medan du gjer gass? Kan vere ein ide å sjekke dette før du byrjar å "dissekere" forgassaren :wink:

 

Er vel ikkje heilt usannsynleg på ein så gamal motor at det kan vere ein morkna bensinslange eller to :smiley:

 

 

Lagt til: Velkommen til baatplassen forresten :flag:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post

Ok. Viss du er sikker på at pumpa vert hard, og at alle slangane er i orden, så trur eg at eg ville vurdert forgasserrens som neste steg. + rens av vassutskillar og/eller bensinfilter viss den har det.

 

At den går betre med choke styrker vel teorien om at den får for lite bensin når du gjer litt på. Så eit eller anna bensinrelatert er det nok :smiley:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post

Det er vel ikke egen justering på dysa. man har en blandingsskrue pluss en tomgansgsskrue. du ser dem lett på forgasseren. det er vist mange måter å justere en forgasser på. men en måte er å justere blandingsskruen frem til motoren får det høyeste turtallet, deretter justerer du tomgangen til motoren får passe tomgangsturtall. blir ikke dette riktig da?

Link to post

På skissa av forgassaren din i første innlegg, så er skrue/knott nr. 60 blandeskrua for tomgang. Ser ikkje ut til å vere blandeskrue for høgare turtal, altså er det mest sannsynleg ei fast dyse for "full gass". (er denne eg misstenker det er komt drit i)

 

Har mine tvil om det hjelper å skru på blandeskrua for tomgang. Er jo når den ikkje går på tomgang at den stopper. Altså viss den går fint på tomgang så tyder det på at blandeskrua og tomgangsskrua mest sannsynleg er riktig justert.

 

Viss du først byrjer å klusse med blandeskrua så merk deg for all del kvar den stod FØR du byrja å klusse med den. Ta å skru den heilt inn, og tell kor mange omdreiningar det tar før den er heilt inne. Skriv ned antall omdreiningar (tell/noter så nøyaktig som kvar 1/8 omdreining viss mogleg). Då har du i det minste moglegheiten til å stille det tilbake, i tilfelle skruinga skulle gjere at den ikkje vil gå på tomgang heller :wink:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...