BG-21 Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Det er nær ufattelig at noen kan bli så fullstendig uten hensyn til sine medmennesker her på jorden, og så gjennomsyret av hat. Dypeste medfølelse og kondolanser til alle som er rammet av denne fullstendig villfarne galningen. Og all ære til dere som satte frykten for eget skinn tilside og stilte opp og reddet liv. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Min dypeste medfølelse til alle involverte. Vi er fremdeles lamslått, og har savnede i nær omkrets. Sitér dette innlegget Link to post
MS Pluto Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Dette var trist for alle. Vi vil gi uttrykk for vår dypeste medfølelse. Kondolerer fra oss i Pluto. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Vil med dette ytre min dypeste medfølelse til alle som har mistet noen i de to tragediene i Oslo og på Utøya, varme tanker til de som fortsatt venter på offisielle svar angående sine egne barn og familie. Jeg synes alle frivillige som har bidratt fortjener heder, her har de utvist stort mot og reddet andre med risiko for eget liv, det står det respekt av! Vil også si at jeg føler veldig med Breiviks familie, de bærer skyld for over 90 døde på sine skuldre uten selv å ha noe med saken å gjøre annet enn å være i familie med gjerningsmannen. Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Zandra Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ord blir fattige og man blir trist. Våre tanker fgår til alle som har mistet en av sine. Sitér dette innlegget Link to post
Ellida Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Vi startet ferien på fredag, og den enorme tragedien som har rammet oss alle har satt en demper på feriestarten. Det er ufattelig at noen kan få seg til å gjøre slike ting. Våre tanker går til alle berørte i denne saken. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Uvirkelig og helt ufattelig. Mine tanker går til ungdommene som opplevde skrekkscenariet, til alle skadde og til de pårørerende. Min dypeste medfølelse. En stor takk til hjelpemannskaper og frivillige. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
waroo Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 (redigert) Synes det er naturlig å takke alle båtførere ved Utøya som hjalp mange mennesker i sikkerhet, også med fare for egen sikkerhet. sender også mine kondolanser og tanker til de overlevende , og til de pårørende som har mistet sine kjære. Dette må etter min mening beskrives som en heltedåd, og har utvilsomt reddet mange menneskeliv. Takk for innsatsen. oppfordrer båtplassen-medlemmer til å følge på .... (ps. har ingen personlig befatning med tragedien utover det som beskrives i media ) Lagt til av ingar: Vi har en tråd som startet med samme tema, jeg slår dem sammen Redigert 25.Juli.2011 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Heilt uverkeleg at slikt kan skje, men samtidig så ufatteleg verkeleg for dei som er berørte. Våre sterkaste kondolansar til dei som har lidd tap. Og kjenner stor sorg over det som har skjedd. Stor takk til dei som har vore med å gjordt og fremdeles gjer ein uvurderleg innsats i hjelpearbeidet. Vi og heile bygda her flagga selfølgeleg på halv stong her i går og tankane går til alle som er berørte av det som har skjedd. Godt å sjå camping og båtfolket som gjorde ein slik utruleg viktig innsats. Det er godt å sjå, føle og høyre om kor samlande dette er for landet vårt, og at vi står sammen om å bearbeide dette. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
carmina Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Mine varmaste tankar til alle som var der, og til alle pårørande Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ut frå biletet vi får gjennom media, ser det absolutt ut til at båtfolk har vist handlekraft og mot. Imponerande! Sitér dette innlegget Link to post
Fjellmatros Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Kondolerer til alle pårørende etter tragedien på Utøya og i Oslo. Honnør og ære til alle som deltok i aksjonen, både profesjonelle og frivillige. Ubegripelig tragisk hendelse som kommer til å prege livene våre for alltid. Mest for de som er direkte berørt, men også for alle oss andre. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Av og til blir det vi har av problemer så ufattlig bagatellmessige i forhold til slike kjempetragedier. Mine tanker går til alle involverte og Deres pårørende. Synes også at Statsminister Jens Stoltenberg har gjort en kjempeflott innsats i tiden som har gått etter hendelsene sammen med alle offentlige etater og private hjelpere som har bidratt med det de kan. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Helter med båt Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
GunR Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ord blir fattige. Mine tanker går til alle de rammede. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Buskerud Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Tragedien på Utøya satte oss i sjokk. Vår hjemmehavn ligger i Tyrifjorden, rett ved utøya. Tragedien er ufattelig,våre tanker går til pårørende og en stor takknemlighet til alle båtfolk som var med å hjalp til ute på fjorden. Sitér dette innlegget Nidelv 28-Buskerud Link to post
Polarn Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 22.7 vil og skal aldri glemmes.. Nasjonen er i sorg. Mine tanker går til de drepte, skadede og etterlatte i denne triste tiden ♥ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Executive Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ubegripelige handlinger har skapt en ufattelig tragedie. Ord strekker ikke til. Jeg sørger over alle de flotte menneskene som har blitt fratatt livet og tenker på alle de pårørende som lider under savnet. Kondolerer. All ære til de som frivillig har deltatt i redningsarbeidet med stor fare for seg selv. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
MajorAndy Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ord giver ikke rigtig nogen mening i sager som disse. Jeg håber, at tanker hjælper! Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 En helt ufattelig tragedie-----ord strekker ikke til. Min dypeste medfølelse går til de etterlatte, pårørende, venner og kamerater til dem som på en så grusom måte mistet livet. Samtidig en takk til politi, statsminister, medisinsk personell og andre involverte som på en beundringsverdig måte har behandlet denne katastrofen. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Pjolter Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Enda en link til helter med båt Jeg dypeste respekt og ærbødighet til disse menneskene som satte sin egen sikkerhet til side for å hjelpe ! Jeg gråter for alle de unge som mistet livet i denne onde og avskylige handlingen. Jeg håper alle dere som hjalp til får hjelp til å takle det synet og de hendelser dere opplevde. Jeg håper også dere får den heder og ære dere fortjener Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
timon90 Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Kjærlighet og omtanke til alle de berørte, og vi vil alltid minnes de som fikk en så alt for brå og trist slutt på livet. Sitér dette innlegget Link to post
O.Olsen Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 (redigert) Går ikke å sette ord på for en medfølelse jeg har for pårøremde å etterlatte. Håper vi alle står sammen i en slik stund, å viser vår avsky for slike sinnsyke handlinger. Må slikt aldrig få forekomme mere i landet vårt. Redigert 24.Juli.2011 av O.Olsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Dette er bare sykt denne person er syk .har bare lyst til og gråte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.