Ibiza 1 Startet 23.Juli.2011 Del på Facebook Startet 23.Juli.2011 På hytta i Sandnesfjorden og lurte på om noen båtplassnedlemmer har en båtplass i Risør sentrum (2.5 m eller større) som er ubrukt denne uken? Veldig mye båter i indre havn og på gjestebrygga nå - blir et sjansespill å ta båten til byen en tur. Takknemlig for svar! Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 23.Juli.2011 Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 Så liten båt får da vel plass?? Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 23.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 Ja - gjorde det gitt - det var plass på småbåtbrygga - noen fordeler skal man ha! Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 23.Juli.2011 Del på Facebook Svart 23.Juli.2011 På hytta i Sandnesfjorden... Artig... du ferierer i bygda hvor jeg vokste opp Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Ibiza 1 Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Tja - bygd og bygd, her er det vel mest et hus og noen hytter. Ser rett over på Sørlandet Camping, eller Feriesenter som det nå er blitt oppgradert til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Aha.. du er på "feil" side av fjorden Jeg vokste opp 100m fra Sørlandet Camping... på solsiden av fjorden om du vil .. hehe Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
Ibiza 1 Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Solsiden - du mener den nordvendte ;-) Det tilside - er fremdeles interessert i å låne den båtplassen i påkommende tilfeller! Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Hørt at dette er et område med mye høy synging på kvekdstid... Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Vi savner forsangeren - kommer du? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 24.Juli.2011 Del på Facebook Svart 24.Juli.2011 Drar nordover onsdag kveld/torsdag morgen tenker jeg. Er dere i Risør ennå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.