Halco-Dreamer Startet 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2011 Har tidligere benyttet Teak med smeltelim. Denne teak fineren var ca. 1 mm tykk, hadde smeltelim på baksiden, så man limte det på med et strykejern. Har sett litt på nettet, men har ikke funnet noen leverandør for dette. Er det noen som har kjennskap til dette, og eventuelt hvem som kan være leverandør av dette produktet. Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Maritim har lister Sitér dette innlegget Link to post
Halco-Dreamer Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Paper backed teak veneer er det engelske navnet på dette, men finner ikke dette produktet hos noen i norge. hvis jeg ikke husker feil, så ble dette bestilt fra utlandet da vi benyttet det for 8-10 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Riktig søkeord i google gjør underverker... Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Halco-Dreamer Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Takk Whistler Der har vi typen, men, har bredde på 20 mm. På jakt etter dette i 500 mm - 1000 mm bredde. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 Jeg fikk for tre år siden paper-backed teakfiner fra Fritzøe via Byggmakker her på Notodden. Størrelsen mener jeg var 1220x2440. Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 Hør med Oslo finerfabrikk eller hustvedt gruppen. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
M/S AIOLOS Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Regner med du har spurt Maritim hvor de får det fra? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.