Jump to content

Bayliner 275 ciera Etter montere tergabøyle

JonnyF

Recommended Posts

Velkommen til Baatplassen.no.

Jeg ville tatt en telefon til importøren, eller bestilt fra Usa selv. Når det gjelder monteringen, så er det sikkert ikke spesielt komplisert å gjøre selv.

Dette er maken båt og årsmodell som jeg hadde før den jeg nå har, og jeg likte den veldig godt. Jeg spurte en representant fra den forrige importøren på en båtmesse, og han sa at det kunne monteres den bøylen som Maxum har, men det er en i rustfritt stål, og sikkert ikke det du ønsker.

Lykke til med ombyggingen.

Tom

Redigert av Tom Rør (see edit history)

Jeg hadde tidligere en -97 mod bayliner 2655 hvor det var ettermontert glassfiber (fremovervendt) targabøyle. Dette var, etter som jeg ble fortalt, laget av en kar/firma i Trondheim i tilknyttning til Alf Hansen AS som hadde laget kalesjen som var tilpasset. Kanskje du kan ta en tlf til dem og høre om de kan hjelpe? Jeg tipper dette var et sted mellom 2003-2005. Jeg var veldig fornøyd med løsningen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...