JonnyF Startet 25.Juli.2011 Del på Facebook Startet 25.Juli.2011 Noen som vet om det er muligt og montere tergabøyle på en Bayliner 275 Ciera 2005 mod? Og eventuelt pris og hvem som kan gjøre slikt i rogalands området? Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Tom Rør Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 (redigert) Velkommen til Baatplassen.no. Jeg ville tatt en telefon til importøren, eller bestilt fra Usa selv. Når det gjelder monteringen, så er det sikkert ikke spesielt komplisert å gjøre selv. Dette er maken båt og årsmodell som jeg hadde før den jeg nå har, og jeg likte den veldig godt. Jeg spurte en representant fra den forrige importøren på en båtmesse, og han sa at det kunne monteres den bøylen som Maxum har, men det er en i rustfritt stål, og sikkert ikke det du ønsker. Lykke til med ombyggingen. Tom Redigert 25.Juli.2011 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyF Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Takk for det !:) får ta en telefon og sjekke! Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
Tom Rør Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Hva slags motor har du i den? Er den kjøpt ny i Norge? Har du hatt lekkasje inn i stikkabinen? Jeg hadde en" fornorsket"kalesje uten targa. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Jeg hadde tidligere en -97 mod bayliner 2655 hvor det var ettermontert glassfiber (fremovervendt) targabøyle. Dette var, etter som jeg ble fortalt, laget av en kar/firma i Trondheim i tilknyttning til Alf Hansen AS som hadde laget kalesjen som var tilpasset. Kanskje du kan ta en tlf til dem og høre om de kan hjelpe? Jeg tipper dette var et sted mellom 2003-2005. Jeg var veldig fornøyd med løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.