larsemann1 Startet 26.Juli.2011 Del på Facebook Startet 26.Juli.2011 heisann.. vi har en with vital som feriebåt hos svigers i nordland som vi bruker til turer og fiske. men det slår meg hvor ustabil han er i plan.. jeg føler at han litt for lett legger seg til en side når han ligger i plan... noen som har noen erfaringer eller tips? det er forøvring en evinrude 35 som sitter i rumpa på`n Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Da ville jeg først sjekket om det eventuellt finnes vann i dobbeltbunnen, det kan lett forskyve tyngdepunket ut i sidene. Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
larsemann1 Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 stor operasjon? vi er her to uker om sommeren så jeg har ikke så lyst il å stå på huet nedi der de to ukene.. men har du noen tips om hvordan man lettest kan gjøre dette evt sjekke dette Sitér dette innlegget Link to post
larsemann1 Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 i min båt er det kun dobbelt i bunnen og der er det brukt jackopor som flytemateriale/dørk som er støpt over med glassfiber.. det er en 10 cm langsgående åpning gjennom hele.. sidene i båten er bare ett lag med glassfiber. noen andre forslag mottas med stoor takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.