Jump to content

ardic thermic 2000 starter ikke hva kan være problemet?


Draco24styling

Recommended Posts

Den mest vanlige årsaken til dette er at overtemperatursikringen har slått ut av en eller annen grunn, feks. at noen har plassert noe fremfor varmluftuttaket. Sikringen resetter du ved å trykke på den lille "gummivorten" ved siden av utløpet for varmluften. Er denne løst ut, vil du kjenne et svakt knepp når du trykker på denne.

 

Lars H.

kun timer til 5 ukers båtferie!

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Å ta strømmen hjelper ikke, det er ingen "smart" elektronikk i den gamle varmeren. Du får lete en gang til. Det er en slik "vorte" på den varmeren. Jeg har hatt slik varmer selv og trykket på denne "vorten" ved samme problem som du har, og da har den funket for meg. Den er litt ned til venstre for stussen for luftuttaket.

 

vorte.gif

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...