Draco24styling Startet 26.Juli.2011 Del på Facebook Startet 26.Juli.2011 Hei! Har noen av dere greie på ardic parafinvarmer,den har sluttet å virke dvs vifta går ,men hører ikke pumpa finnes def noen prosedyrer for gjeldene feil Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 (redigert) Den mest vanlige årsaken til dette er at overtemperatursikringen har slått ut av en eller annen grunn, feks. at noen har plassert noe fremfor varmluftuttaket. Sikringen resetter du ved å trykke på den lille "gummivorten" ved siden av utløpet for varmluften. Er denne løst ut, vil du kjenne et svakt knepp når du trykker på denne. Lars H. kun timer til 5 ukers båtferie! Redigert 26.Juli.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Draco24styling Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Takk for svaret lars, men kan ikke finne en slik knapp på varmeren, kan det hjelpe å ta strømmen på den for en stund? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 (redigert) Å ta strømmen hjelper ikke, det er ingen "smart" elektronikk i den gamle varmeren. Du får lete en gang til. Det er en slik "vorte" på den varmeren. Jeg har hatt slik varmer selv og trykket på denne "vorten" ved samme problem som du har, og da har den funket for meg. Den er litt ned til venstre for stussen for luftuttaket. Lars H. Redigert 26.Juli.2011 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Draco24styling Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Du hadde helt rett, gummi delen var borte, så var litt vanskelig å finne,takk for hjelpen Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Men løste det problemet, får du varme nå? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Draco24styling Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Ja, starter og går nå Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
sjøløve Svart 5.August.2013 Del på Facebook Svart 5.August.2013 Har også ardic thermic varmer som ikke virker. Det er lys i panelet, men det er alt. Hvordan gå frem for å få den i orden? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 5.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2013 Mulig du har brudd i gløde spiralen. Fåes kjøpt veke og spiral på maritim Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.