cheetah Startet 26.Juli.2011 Del på Facebook Startet 26.Juli.2011 Hei allesammen Så en mercedes om 636 som var til salgs her inne og lurer på om det er noen som mål og div info på den motoren? Er greit å vite for å se om den passer i min sollux24ac. Var og så på en om615 og den var for stor. Takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
larseren Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Hei. Har selv en sollux 24 med en om 636 motor i. Passer uten noe problemer. Her finner du det meste om den motoren. http://www.scribd.com/mobile/documents/25333757/download?commit=Download+Now&secret_password= Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 (redigert) Takk for den Tenkte litt på mål mellom motorfestene. På min yanmar 3qm30 er bredden mellom motorfestene på 43cm og er festet på en jernbjelke på langs på begge sider så kan ikke være så altfor mye bredere enn det. Er det sånn i din båt og? Redigert 26.Juli.2011 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
larseren Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Det er jeg ikke helt sikker på. mye av måle står i den manualen. Må nok kanskje belage deg på å gjøre om litt. Vet ikke om det er samme mål på de maskinene. Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Sendte mail til han som hadde lagt inn annonsen på den motoren her men så nå at den var lagt til i 2009 Så er sikkert solgt... Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 26.Juli.2011 Del på Facebook Svart 26.Juli.2011 Jeg har en OM636 stående som du kan få. Den er sikkert ikke egnet til annet enn som moring nå, men den var helt fin når den ble tatt ut av SVAAP for 16 år siden.. Om ikke annet så er det nok en del komponenter som kan brukes. Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.