Arvid_A Startet 27.Juli.2011 Del på Facebook Startet 27.Juli.2011 Hei! Vi planlegger en liten runde innom noen av de kjente småstedene på Hvaler. I flg Havneguiden ser jeg at det skal finnes gjesteplasser på innsiden av den østre moloen i Utgårdskilen, men etter det jeg skjønner vil man da være avhengig av jolle for å komme inn til "sentrum"? Vet noen av dere om det er muligheter for gjesteplasser på vestsiden av kilen? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Juli.2011 Del på Facebook Svart 27.Juli.2011 Jeg har vært inni der noen ganger,og det har aldri slått meg at det er gjesteplasser der. Men innerst inne er det en småbåthavn. Mulig det er noe ledig der. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 27.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2011 Jeg "låner" her et bilde fra "Havneguiden", som antyder gjesteplasser bak moloen på styrbord side når man går inn. Men det hadde jo vært greiere hvis det fantes noen muligheter lenger inn langs bryggene på BB side. Sitér dette innlegget Link to post
Terje_F Svart 27.Juli.2011 Del på Facebook Svart 27.Juli.2011 Er det ikke et telefonnummer i havneguiden du kan ringe tro? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.