Jump to content

Skal ha ny speed båt, men trenger hjelp!


M4gnus

Recommended Posts

Hei!

Ska no ha meg ny speed båt etter eg e rett og slett lei av den gamle. Tenker på Winrace, men då kan eg kun ha med meg en kompis eller være alene. Cyber og Hurrycane er for vanlig for meg!

 

Trenger noe som ikke alle har, og er relativt billig og går bra med mindre motor. Max motor eg vil ha e 50 HK. Har ett budsjett på 40,000 men om eg kan pusse den opp om vinteren og få mye mere for den, så for all del! Begynner på vgs nå, derfor så lite budsjett, går heller ikke i noe fast jobb enda.

 

Fortell meg om dine venners båter, hvilke de er, hvor stor motor og hvilken fart. (vil ha båt som går oppmot 40-50+ knop..)

 

Eg er heller ikke expert på speed båt område så gi meg gode tips om ka eg kan gjøre. Send meg linker av båter dere tror kan passe for meg! :)

 

Skjekk ut båten eg har nå, den er til salgs og er god mulighet for bytte om mulighet for det!

http://www.youtube.com/watch?v=8v4hn6bAedI

 

Håper på masse hjelp og svar! :)

 

mhv Magnus K. Haugland

Link to post
Share on other sites

Hehe, har sett den. Men er mye jobb som ska ned i den, og eg skreiv ''Max motor eg vil ha e 50 HK. Har ett budsjett på 40,000'' å skaffe ting til båten kommer til og bli ett mareritt, då kan eg heller finne andre som e litt bedre for litt høyere pris!

 

Men takk for svare ditt :)

Link to post
Share on other sites

Joda, Puma er litt dyre, men kan si deg en ting. En selco, som på linken du sendte er egentlig en puma bare uten koppholderen! :) setter du på en puma vindskjerm. så har du praktisk talt en puma! ganske stilig når du tenker på det! ^^

ser grei og tøff ut, har sett litt på den :)

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

@Tintorera

Det er egentlig en selco, men egentlig er det en puma, bare uten vindskjermen og koppholderen og ''stripene'' på bauen.. syns den var litt dyr også. :S

 

@Henning

Joda, eg har mailen din, lengesiden eg har snakket med deg nå! men vet ikke helt om det blir noe med mørbassen. må først få vekk min egen båt :P !

Link to post
Share on other sites

Har en 1998 hurricane 370 for salg, hvis det er intresangt. Lakkert nylig i fregattablå og case-sølv! Klar for sjøen igjen, med styring og lensepunpe, nytrekt orginalsofa i hvit skai ++ Tåler FINT 40 hk.

Står i trøndelag. så hvis det er intresangt så ta send meg en PM eller e-post: martin-meldal@hotmail.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...