-morten- Svart 15.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2012 Det var jo trist da! synd å bruke så mye energi og tankevirksomhet rundt oppussing for så å la det være.. Båten hadde blitt fin med en HT i steden for den kasse FB`n. Den har bra potensial for den som vil bygge opp en flott båt. Men en god del jobb og penger vil det nok ta! Lykke til den som kjøper den Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
StianJunior Svart 30.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Woho! Det stemmer at det er samma båten, i skrivende stund ferd med å få doningen registrert i Skipsregistrene samt at annonsen er en del av prosedyren. Her er det slettes ingen panikk da båten står der den ble satt før vinteren:D Kom nylig hjem med to armer i fatle etter en ikke så altfor heldig Tyrkiaferie så prosjektet er satt på vent, desverre..:/ Og JA...toppetasjen skal av, endelig bestemt meg! Fortsettelse følger.................en gang i sommer Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
Pettern1972 Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Da er vi tilbake i hvilepuls igjen Stian....Godt å høre at båten fortsatt skal befinne seg i Trøndelag Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
alphaman Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 har du tryna på scooter i tyrkia?bra prosjekt følger med Sitér dette innlegget Link to post
StianJunior Svart 30.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Så absolutt! så lite båtliv det er her oppe skal iallefall denne være en del av det..innen neste sommer! Og nei det var dårlig med scooterkjøring der nede, kjører jo som svin alle sammen. Si ett heller så uheldig kjøkkenbordtriks ink 2 ankerdrammer for mye Legg merke til den nye reklamen til Europeiske reiseforsikring, la det bli en vekker! Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
glalaks Svart 30.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2012 Hehe.. Regna med det va alkohol i bilde ja;) Tyrkia, armbrudd.. Hørtes kjent ut... Vi får ta oss en båttur i sommer fram te happy days e klar;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
StianJunior Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 Tusenkroners spørsmål: har funnet meg en motor, samma som står i men kunne tenke meg en ekstra. VP Tamd60B med 2000timer på tellern. Dette er ifra annonsen: Steinknuser fra den populære tamd serien til volvo penta. Motoren har gått ca 2000 timer. ny varmeveksler og giroljekjøler for gir 2011 Selges med instrumenter,men disse må kobles. Selges med gir:Twin disc mg 502. utveksling:1,54:1 10 graders vinkling. Motoren står nå vinterlagret på lager med ny olje,nye oljefiltre,nytt reimsett,ny glykol.Det er kjørt frostveske igjennom på sjøvannsiden. Motoren kan om ønskelig startes opp jeg kunne tenkt meg en delemotor, evt brukt min som delemotor. Så hva mener dere en slik er verdt i kroner og ører? Stor takk på forhånd:D Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
Alfonzo Svart 24.September.2014 Link til dette innlegget Svart 24.September.2014 Og hvordan endte dette?? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 24.September.2014 Link til dette innlegget Svart 24.September.2014 Happy days er solgt tror jeg... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
StianJunior Svart 22.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2016 Båten sank bokstavelig talt ned i grunnen der den ble plassert, så den måtte flyttes. Av andre prioriteringer ble båten solgt til en annen båtentusiast som håper har fått skikkelig båt utav doningen nå. Ingen som har sett skuta? Hitra/Frøya området. glalaks: Va arti så læng d vart =D Sitér dette innlegget 1984 26 Saltrø PlankSnekk 1978 29 Birchwood Tamd60B PROSJEKT! 1999 20 Ibiza Touring med 115 Johnson *Solgt* Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.