Jump to content

Min erfaring med Aspen alkylatbensin

boort

Recommended Posts

Har fyllt ca 200liter av den bensinen på min båt og er positiv til denne bensinen.Følte at det er mere effekt i den. (17,90 svkr pr. liter Grebbestad)

Følte at jeg kunne dra tilbake turtallet 100-200 omdreininger sammenlignet med vanlig bensin.

Har ikke akkrat noe bensingjerrig motor 7,4liter v8.

Mulig det er samme effekt som Shell sin v-power bensin,men den er ikke og få på marinaer.

Var skeptisk til å fylle men hadde ikke noe valg pga. det selges bare den besinen på Svenske marinaer. Tror det har kommet en lov om det.

Det som er rart er at alt som er mijøvennlig skal koste mye.

http://www.aspen.se/

Følte at jeg kunne dra tilbake turtallet 100-200 omdreininger sammenlignet med vanlig bensin.

Snodig påstand. Mener du at båten går like fort med lavere turtall på propellen på grunn av at du bruker akrylatbensin? Det er jo fysisk sett komplett umulig???

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...