TrikkerN Lønning Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Det er ikke uvanlig kjøring i Mandalsområdet. Jeg skal ikke ta alle under en kam her, men snakker bare om min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 (redigert) Jeg trekker utsagnet mitt "sammenlignet" med vannskikjøring da jeg har sett klipp fra tv2 som er mye lengere Her trengs harder skyts for å få idioten til å forstå enn tilsnakk fra politiet ... Redigert 1.August.2011 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Er det virkelig mulig at slike får lov å kjøre båt??? Det skulle ha vært en av mine familiemedlemmer som badet der så skulle jeg selv ha tatt affære med vedkommende idiot. Måtte slike bli særdeles hardt straffet!!! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Dette bør få konsekvenser for føreren!!!! Sitér dette innlegget Link to post
guge Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Værste jeg har sett. Total mangel på respekt for andres liv og helse. Flott at Politiet tar affære. Han bør straffes meget hardt. Han fikk en advarsel! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 En advarsel??? Dummeste jeg har hørt, da fyren satte flere liv i stor fare! Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Står videre at han kan vente seg mer etter at politiet så videoen.. Sitér dette innlegget Link to post
945 Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 De første 3 tankene som slår meg er : Knus båten, mist motoren på dypt vann, og annmeld poletiet for tjenesteforsømmelse. Ikke minst det siste er lavmål av politiet. I media så var de tidlig ute og skulle slå ned på høy og uforsvarlig kjøring, og så lar de dette gå forbi med tilsnakk. Molboland ! Sitér dette innlegget Tønnesea Link to post
Fjellmatros Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Det er ikke pen kjøring dette her, det er jeg meget enig i. Men at han skal senkes, kjølhales og bøtelegges i størrelsesorden en årslønn for en 16 åring er vel meget drøyt. La nå politiet gi han en kratig skennepreken så han forstår alvoret. Skjer det lignende kjøring igjen, så er det ikke noe å spare på. En straff fra Politiet medfører bemerkning, og det kan hindre gutten i karrierevalg i ettertid... Alle har vel vært 16 og tankeløse en gang, og det finnes faktisk værre ting her i verden en 16 åring kan drive på med enn dette... Jeg gremmer meg mere over en på 40+ i fullt plan mellom andre båter, eller gjennom meget smale sund. Mister man da kontrollen, eller det ligger en der i kano, svømmer el. grøss... Slike episoder ser sikkert dere også ofte. Disse kan meget gjerne få en årslønn i bot, inndratt, knust, senket båt osv Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Når jeg var 16 år var jeg mer redd for min far, enn for politiet. Når jeg var 16 år var jeg på politistasjonen for ulovlig mopedkjøring, gudselov fikk aldri min far greie på det. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
kintii Svart 2.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 (redigert) Ifølge politiet vil han nå få indradd båtførerbeviset hvis han har det ellers en kraftig reaksjon som står i forhold til alvorlighetsgraden Får håpe han lærer. Redigert 2.August.2011 av kintii (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Tror nok at hvis jeg hadde vært en av de badende så hadde jeg prøvd å svømmebort for å slå av en prat, samtidig som jeg hadde hengt meg på ripa og veltet båten. Ænkelt. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Sorlandschips Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 faen for en klovn Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Inndraging av båten+ båtførerbevis hvis han har det? og en bot som han kjenner, og forbud mot å kjøre båt på en stund... Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
puddingen Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Når flaksen er bedre enn forstanden.. den slabbedasken der kunne fort vært drapsmann ! Makan til dust !! Åsså foran så mye folk, må ha vert høy på et eller annet etter min mening Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Utsettelse av førerkort på bil også. Han er ikke gammel nok til å kjøre bil når han er 18 ihvertfall.... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Utsettelse av førerkort på bil også. Han er ikke gammel nok til å kjøre bil når han er 18 ihvertfall.... Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 3.August.2011 Link til dette innlegget Svart 3.August.2011 Inndraging av båten+ båtførerbevis hvis han har det? og en bot som han kjenner, og forbud mot å kjøre båt på en stund... Han får som fortjent... Fædrelandsvennen 03.08.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 13.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2011 (redigert) litt verre? Redigert 13.Oktober.2011 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.