Polar 17 Startet 2.August.2011 Link til dette innlegget Startet 2.August.2011 Har fått tak i en Polar 17 som jeg har startet oppussing av. Se egen prosjekttråd. Skal trekke om to dobbeltseter (rygg mot rygg, der ryggen er løs) samt en sofa, og helst i originalfargene. Trenger litt råd og tips i forbindelse med valg av salmaker. Er det noen som har en god og rimelig salmaker å anbefale i nærheten av Lørenskog eller Lillestrøm ? Vet om Aas Salmakeri på Åkrene, men har ikke funnet noen anbefalinger. Fikk i dag også høre om EcoLift på Fjellhamar, Lørenskog. Er det noen som har noen erfaring med disse ? Er takknemlig for anbefalinger. Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
Møkkalasset Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Multisøm, ved Magne Engbråten. Ved Arendal. Kanskje litt langt unna for deg, men han gjør prima jobb. Har bl.a. gjort alt arbeidet med båtene og bilene til Autofilprogrammene. Multisøm Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 2.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Takk for tipset, men ja det er nok kanskje litt langt unna. Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
glaserud Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Jeg brukte Skedsmo møbeltapetseri på Skedsmokorset (63876528) på gamlebåten, og var veldig fornøyd med arbeidet han gjorde. Har dessverre ikke så veldig gode bilder av putene, men ett her: http://cache.finn.no/mmo/2010/11/20/8/255/598/28_-559028348.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Polar 17 Svart 2.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Jeg brukte Skedsmo møbeltapetseri på Skedsmokorset (63876528) på gamlebåten, og var veldig fornøyd med arbeidet han gjorde. Hvordan var prisen ? Sitér dette innlegget Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
glaserud Svart 2.August.2011 Link til dette innlegget Svart 2.August.2011 Lurer på om det ikke var 6000 elns. Dette var for 4 store sitteputer, 2 mindre sitteputer og 2 stolrygger. Sitér dette innlegget Link to post
Ulven71 Svart 3.August.2011 Link til dette innlegget Svart 3.August.2011 Hei. Jeg brukte kalesjemakeren på Bøn, http://www.westnofa.com/madrass/forhandler.aspx?id=111 i vår forrige båt. God service, bra resultat og god pris. Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.