Kal-El Startet 2.August.2011 Del på Facebook Startet 2.August.2011 Som tittelen sier lurer jeg på hvor bred båt jeg kan ha på båtplassen min. Båtplassen er 3,4 meter bred innvendig mellom stålutliggerne, men fendringen kommer innenfor dette målet slik at innvendig plass på innsiden av fendringen er cirka 3,3 meter. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Da kan du vel ha en båt som er 3,3 meter bred, sitter som hånd i hanske det Om du ikke vil at det skal sitte som hånd i hanske trekk av en ca 0,4 meter slik at du får skviset evt ett par fendere i mellom om du bruker det i tillegg. Merk: båter er oppgitt med bredde i fenderlist, ettersom utriggeren er lengre nede på skroget og skrogsidene ofte skrår innover mot vannlinjen er det som regel noe mer å gå på. men dette beror på båtens fasong. Sitér dette innlegget Link to post
Kal-El Svart 2.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2011 Så Max båtbredde bør være 3 meter? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 2.August.2011 Del på Facebook Svart 2.August.2011 Går fint med båtbredde opp mot 3,20, vil jeg tro. Min er 3,05 og lysåpningen er ca 3,50. Jeg har et "hav' å gå på. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Kal-El Svart 2.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2011 Jeg liker veldig godt Aquador 26HT og den er 3,05m bred, så takk for den opplysningen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.