Risørflekken Startet 2.August.2011 Del på Facebook Startet 2.August.2011 Vi skal skaffe oss ny 40l varmtvannsbereder og vurderer Isotherm Basic opp mot Sigmar Compact (virker robust og kompakt). Isotherm har fått mye skryt. Noen som har erfaring med Sigmar sine? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Er det denne du mener? http://webshop.nettbaat.no/storefront.php?pid=840 Jeg innstallerte denne i våres. Virker helt greit synes jeg. Også var den vel mye billigere enn Isotherm? Jeg valgte den dog mest fordi den passet så godt der jeg ville montere den. Sitér dette innlegget Link to post
Risørflekken Svart 3.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2011 Ja er Sigmar Compact jeg tenker på. Den er noen lapper rimeligere enn isotherm sin. Er ikke like kjent med denne som isotherm... Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Jeg hadde en slik Isotherm før denne Sigmar. Den gikk i frosten. Det jeg la merke til var at Isothermen var ganske mye tyngre. Jeg tipper den holder noe lengre fra varmen. Men som sagt så virker Sigmar helt fint i min båt Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Kan oxo anbefale quick sin, har selv 30L quick rund blå modell. Holder på tempen over et døgn. Sitér dette innlegget Link to post
Risørflekken Svart 3.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2011 da spørs det ikke om jeg går til anskaffelse av Sigmar Compact. TAKK! Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 3.August.2011 Del på Facebook Svart 3.August.2011 Jeg monterte en Sigmar 22 ltr. i våres og er godt fornøyd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.