Odmar Startet 4.August.2011 Del på Facebook Startet 4.August.2011 (redigert) Er det noen som har erftaring med å bruke Endomono appen til tracng for regattaseiling? Denne appen kan lastes ned fra www.endomono.com[/url. Har hørt at hvis du setter opp treningsregattaen som event så kan alle båtene som er med melde seg på og du ser alle sporene på ett kart på hjemmesiden. Er det noen som har erfaring med dette? Redigert 4.August.2011 av Odmar (see edit history) Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Framtia Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Endomondo ble brukt under færderseilasen i år. Vi prøvde det på et par telefoner ombord, men det var for oss ingen stor suksess. Det kan til en viss grad ha noe å gjøre med at vi ikke rakk å gjøre oss kjent med opplegget før start. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Framtia Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 Jeg hadde egentlig glemt at vi brukte Endomondo underveis, husker bare vi fikk noen sms'er fra noen som fulgte oss på nettet at de hadde problemer med å følge oss. Men jeg logget meg inn nå, og ser jo at det er noe info på nettet fra seilasen som er litt morsom å ha i ettertid. Endomondo har åpenbart oppfattet turen som bestående av tre separate turer, og det er ingen info fra før vi kom til Filtvedt. Filtvedt - Slagen Tristein - Slagen Slagen - Horten Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Framtia Svart 4.August.2011 Del på Facebook Svart 4.August.2011 litt morsomt, det vises i tracket at jeg måtte gå over 10 båter (lå ytterst longside) for å komme i land på vei til regattakontoret midt på natta... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.